www.gjith-qka.forume.biz

www.gjith-qka.forume.biz
 
ForumForum  PytėsoriPytėsori  Lista AnėtarėveLista Anėtarėve  Grupet e AnėtarėveGrupet e Anėtarėve  KėrkoKėrko  RegjistrohuRegjistrohu  identifikimiidentifikimi  

Share | 
 

 Me frymėmarrje deri nė shėrim

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė 
AutoriMesazh
Admin
Admin
Admin


Numri i postimeve : 187
Age : 29
Registration date : 30/12/2007

MesazhTitulli: Me frymėmarrje deri nė shėrim   Thu Jan 17, 2008 10:57 am


Tė gjithė e dimė se sa gjatė mund tė qėndrohet pa ujė, sa pa ushqim, dhe sa pa oksigjen. Andaj, nė rangun e artikujve mė tė domosdoshėm ekzistencial, pa dyshim se vendin e parė do ta zėrė furnizimi i rregullt dhe i pandėrprerė i trupit me oksigjen, aktivitet ky vital, qė funksionon instinktivisht - pa vullnetin tonė tė kontrolluar dhe ne e quajmė si frymėmarrje.
▪ Energjia "PRANA" ėshtė njė energji speciale jetėsore dhe ndryshe quhet si energji e shpirtit. Njeriu, sipas "PRANAJAMA-URTĖSIE", njė sasi tė konsiderueshme tė saj, e merr gjatė ushqimit tė pėrditshėm, por pėrmbushja e 96 pėr qind tė nevojave tona me "Prana energji", bėhet pėrmes frymėmarrjes nga ajri.

Derisa merrni frymė, a keni menduar ndonjėherė se sa ėshtė adekuate frymėmarrja juaj dhe sa ju me kėtė mėnyrė, futni nė organizėm energji tė mjaftueshme (vitale) jetėsore?

Jam tejet i bindur se pėrgjigja duhet tė jetė negative, sepse, shumica prej nesh, ka shprehi tė gabuara nė mėnyrėn e marrjes frymė, andaj, nė kėto raste, nuk janė tė rralla paraqitjet e shumė sėmundjeve tė ndryshme fizike, e mos t'i pėrmendim ato tė natyrės psikike.

Duke e njohur rėndėsinė e madhe qė ka mėnyra adekuate e frymėmarrjes, dhe me qėllim tė futjes sa mė tė madhe tė sasisė sė energjisė vitale nė organizėm, shumė shkolla tradicionale, praktikojnė teknike tė ndryshme tė ushtrimeve pėr pėrsosjen e frymėmarrjes.

Kėto ushtrime zakonisht nė Lindje quhen si "JOGA USHTRIME".
Pėrmes kėtij artikulli, nė pika tė shkurta, edhene do tė njihemi me disa prej tyre:

Frymėmarrja e drejtė diafragmatike

Ndaluni pėr njė moment dhe koncentrohuni nė frymėmarrjen tuaj. Ju do tė vėreni se merrni frymė kryesisht me kapacitetin e mushkėrive, pėrkatėsisht merrni frymė me gjoks, e qė ėshtė njė mėnyrė plotėsisht e gabuar. Frymėmarrja e shėndoshė ėshtė frymėmarrje me diafragmė. Pėr ta ushtruar kėtė mėnyrė tė frymėmarrjes, duhet tė uleni nė njė vend tė qetė, ta relaksoni tėrė trupin dhe tė filloni tė merrni frymė thellė. Ajrin qė e futni nė organizėm nga kjo pozitė, nuk do ta ndaloni vetėm nė pjesėn e mushkėrive, por, ashtu tė koncentruar, pėrcilleni deri nė thellėsinė e lukthit ku ėshtė organi i diafragmės. Lėshojeni menjėherė frymėn, jo pėrmes mushkėrive, por pėrmes diafragmės. Bėjeni kėtė ushtrim disa herė nė ditė dhe tentoni qė frymėmarrja e juaj e deritashme me gjoks, tė zėvendėsohet me frymėmarrje pėrmes diafragmės.

Frymėmarrja ritmike

Uluni nė njė vend tė qetė dhe me pozitė tė pėrshtatshme vertikale tė kurrizit. Relaksoni tėrė trupin dhe filloni tė koncentroheni nė frymėmarrjen tuaj. Merrni frymė lehtė duke numėruar deri nė pesė, mbani frymėn nė vete, sėrish duke numėruar deri nė pesė, pastaj lėshon frymėn, por kėtė herė, duke numėruar deri nė shtatė. Dhe, sė fundi, mbajini mushkėritė tė zbrazėta pa frymė duke numėruar pėrsėri deri nė pesė. E vėreni ritmin 5 x 5 x 7 x 5. Frymėmarrjen si nė kėtė ushtrim zbatojeni disa herė nė ditė, duke rritur permanent ritmin nga 5 x 5 x 7 x 5, nė 7 x 7 x 9 x 7.. e kėshtu me radhė. Vlerėsoni ju vetė sa do tė jetė durimi dhe kapaciteti i juaj i qėndrueshmėrisė.
Ky ushtrim ju mundėson qė ta ushtroni koncentrimin, nė rend tė parė; dhe sė dyti, qė nė organizėm tė futet sa mė shumė energji vitale pėrmes marrjes sė oksigjenit.

Menjėherė pas ushtrimit, posa tė bėni disa kure tė kėsaj frymėmarrjeje, analizoni se si do ta ndjeni veten fizikisht dhe psikikisht?!

Frymėmarrja e eshtrave

Edhe ky ushtrim i frymėmarrjes ju mundėson qė ta pėrmirėsoni dhe automatizoni thellėsinė e marrjes frymė dhe ta aplikoni sa mė drejt gjithmonė pėrmes diafragmės.

Uluni sėrish nė njė vend tė qetė duke e relaksuar trupin tėrėsisht. Pastaj merrni frymė ngadalė dhe thellė, sė pari duke e mbushur me ajėr pjesėn e mushkėrive tė anės sė majtė tė gjoksit, dhe mė pas bėjeni tė njėjtėn edhe me anėn e djathtė.

Mbushni me ajėr tė mjaftueshme tė dyja anėt e mushkėrive, duke filluar sė pari nga pjesa e sipėrme, dhe ngadalė, gjithnjė duke vazhduar kah pjesa e poshtme. Kur vėreni se gjoksi i juaj ėshtė tėrėsisht i ngopur me frymė, atėherė shpejtė barteni tėrė frymėn nga mushkėritė nė diafragmė, nė drejtim kah pjesa e lukthit. Pa e ndalur nė diafragmė, sėrish tėrė frymėn, me tė shpejtė, barteni nė mushkėri, dhe kėtė veprim, bėjeni me ritėm tė shpejtė disa herė. Nė fillim, kjo metodė do t'ju duket paksa e vėshtirė dhe do t'jua shkaktojė marramendje, por me ushtrime tė rregullta dhe tė disiplinuara, marramendja do tė largohet shpejtė. Me aplikimin e shpeshtė tė kėtij ushtrimi, ju, jo vetėm se do tė furnizoheni me oksigjen tė mjaftueshėm si njė substancė-materie e domosdoshme pėr organizmin, por, sė bashku me ajrin, nė organizėm do tė futni edhe PRANA energji tė mjaftueshme vitale.

Pranajama mbretėrore

Gjithmonė, kur keni bėrė ndonjė aktivitet me njė ngarkesė mė tė madhe fizike, menjėherė do tė regjistroni se ritmi i juaj i frymėmarrjes ka ndryshuar. Saktėsisht, ajo ka filluar tė funksionojė si mė e shpejtuar. Ndodh kėshtu, sepse organizmi ynė, nė mėnyrė automatike, ka sinjalizuar qendrėn e caktuar nervore, pėr njė nevojė mė tė madhe pėr oksigjen. Nėse, mė tej e ngarkoni kėtė aktivitet fizik deri nė shkallėn mė ekstreme, atėherė, edhe frymėmarrja ėshtė edhe mė e thellė dhe ju do tė ndjeni se mė nuk mund tė ngopeni ajėr. I tėrė ky proces i cekur ėshtė i natyrshėm dhe besoj se nuk parashtron asgjė tė re pėr ju. Por, a keni menduar ndonjėherė se ēdo individ ka ritmin e vet tė caktuar tė frymėmarrjes dhe se ky ritėm ėshtė tėrėsisht personal nė kuadrin e individualitetit tė tij si mėvetėsi?
Sigurisht se jo!

Aspak nuk duhet tė ketė dyshim se ēdonjėri prej nesh ka ritmin e tij personal tė frymėmarrjes, por, si mund ta zbulojmė dhe ndjejmė atė ritėm?

Ne nė vazhdim do t'ju shpalosim njė testim se si ta bėni kėtė identifikim. Uluni nė njė vend tė qetė me pozitė vertikale tė kurrizit dhe paraprakisht bėni njė aktivitet tė rėndė fizik. Ta zėmė vraponi 5 minuta rreth oborrit, ose, nėse keni shkallė nė shtėpi, hipni dhe zbritni me vrap nėpėr to disa herė. Pasi vėreni se jeni tė lodhur mjaft, uluni nė pozitėn e zakonshme dhe koncentrohuni me vėmendje tė pėqendruar nė frymėmarrjen e juaj. Le tė rrjedhė ajo nė mėnyrė natyrale pa ndikim e vullnetit tonė. Nė fillim do tė vėreni se kjo frymėmarrje ėshtė e shpejtuar. Mė tej, pas disa frymėmarrjeve tė shpejtuara tė ngropjes me ajėr, do tė ndjeni njė marrje-dhėnie frymė tė thellė, por diē sa mė tė ngadalsuar. Koncentrohuni nė kėtė ritėm dhe tentoni ta mbani mirė nė mend atė. Qė ta keni mė lehtė tė rrėnjosur nė kujtesėn tuaj, si ndihmesė, mund ta aplikoni njė teknikė tė parafytyrimit tė lavjerrėsit qė lėviz djathtas-majtas.

Ja pra! Jemi nė cak!

Ky ėshtė ritmi i juaj personal magjik dhe mu pėr kėtė edhe quhet "frymėmarrje mbretėrore".

Dijeni mirė se ai ritėm ėshtė personal i juaji dhe atė nuk e ka askush tjetėr nė botė.

Kur tanimė, kėtė ritėm spontan, e keni mbajtur nė mend dhe regjistruar mirė, sė paku njė herė nė ditė, uluni nė pozitėn relaksuese dhe aplikojeni atė pėrmes frymėmarrjes.

Merrni me mend, tani trupi i juaj nuk ka ngarkesė fizike dhe furnizohet me tė madhe me oksigjen, pėrkatėsisht me energji vitale-jetėsore?

Ky ėshtė, pra, edhe qėllimi i "frymėmarrjes mbretėrore".
Kur ēdo ditė ta praktikoni, sė paku njė herė, kėtė ushtrim dhe ta mbushni trupin tuaj me kėtė energji, pas njė jave do tė vėreni nė vete disa ndryshime fizike dhe psikike, si p.sh.: teni i lėkurės bėhet mė i njomė, jeni shpirtėrisht mė tė qetė, prezenca e jauj tek tė tjerėt rrezaton vetėbesim dhe ka forcė magnetike tė tėrheqjes, erėrat e pakėndshme tė trupit largohen tėrėsisht... etj. Thjesht, trupi dhe organizmi i juaj pastrohet nga toksine tė ndryshme tė tajimit tė panevojshėm tė hormoneve nė trup, nga njėra anė, dhe nga ana tjetėr, shpirti si vrojtues dhe qenie jona e vėrtetė, komunikon shumė mė lirshėm me pjesėt tjera tė ndėrtimit tonė struktural. Kjo ėshtė mė se e kuptueshme, sepse, nėse ju jeni tė mbushur me energji jetėsore nga Universi, atėherė ju atė energji edhe e pėrcillni te tė tjerėt pėrmes bisedės ose, thjesht, vetėm pėrmes prezencės suaj nė afėrsi.

Ata qė janė tė sėmurė, ose kanė ēfarėdo forme tė ndonjė ērregullimi psikik, ju kisha preferuar patjetėr ta aplikojnė "frymėmarrjen mbretėrore" sė bashku me ushtrimet tjera tė cekura.

Pėr fund, do ta zbulojmė edhe njė sekret tė vogėl tė frymėmarrjes?!

Gjendja emocionale e ēdo njeriu, gjithnjė pėrcillet me njė ritėm specifik tė frymėmarrjes. Nėse njė emocion shkakton njė ritėm tė caktuar tė frymėmarrjes, atėherė, nė mėnyrė tė kundėrt, edhe aplikimi i vetėdijshėm i kėtij ritmi shkakton emocionin e caktuar.
Pse e them kėtė?

Kur tė jeni tė padisponuar, tė dėshpėruar, tė nevrikosur, ose keni tremė, apo ndonjė emocion tjetėr negativ, menjėherė ndryshojeni ritmin tuaj tė frymėmarrjes dhe do tė vėreni se emocioni i caktuar si ndjenjė negative ėshtė mėnjanuar nė tėrėsi.

Adnan Abrashi-NANDA
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit http://gjith-qka.forume.biz
 
Me frymėmarrje deri nė shėrim
Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1
 Similar topics
-
» Dėshmia e gardianit: Si ia morėm frymėn Teme Sejkos
» Dasma Shqiptare
» Agim Gashi:KRIMINALITETI NE INTERNET
» Besim Muhadri: Shaban Lajēi - Artisti qė mundohet tė mbajė gjallė frymėn kombėtare nė mesin e shqiptarėve tė Amerikės
» KQZ: Deri nė orėn 13:00 kanė votuar 35,24% e zgjedhėsve. PD: Pjesėmarrja mbi 36 pėrqind

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
www.gjith-qka.forume.biz :: Gjithqka-
Kėrce tek: